Amerika 2012 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Amerika 2012 - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Amerika 2012

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

18 Maart 2012 | Nederland, De Bilt

Zo lieve mensen wij gaan er weer vandoor en wel op zondag 25 maart. Wij gaan dit keer van Chicago naar New York met onze nieuwe geleende camper . Maar eerst blijven wij een dag extra om wat meer van Chicago te zien en wat uit te rusten van onze reis naar Chicago. Natuurlijk gaan we ook deze keer weer een grote omweg maken en starten bij de fabriek in Middlebury en gaan dezelfde dag gelijk richting het zuiden en wel naar Indianapolis daar zal onze eerste overnachting plaats vinden met de camper. Wij weten momenteel nog niet wat voor huis wij krijgen maar hebben wel om een grote gevraagd. Verder gaan gaan wij naar het zuiden richting Florida om via de Key west Miami langs de oostkust naar ons eind station de BIG APPLE te gaan zien wat toch voor ons het hoogtepunt zal worden. Verder hoop ik dat jullie ons weer gaan volgen en dan zal ik weer mijn best doen om de verhaaltjes leuk te houden. Maar wij vinden het ook leuk om wat van jullie te horen en staan open voor suggesties en tips en ook voor de groetjes . Zeg je nou ik vind het niet leuk kan je afmelden voor het verslag je krijgt dan geen berichtjes meer . De mensen die het vorig jaar ons hebben gevolgd staan nog in de lijst en weet je iemand die het ook leuk vind meldt je dan aan met je email adres . Verder de groetjes van ons en tot het volgend verslag
Eric en Lida

• 18 Maart 2012 - 15:58

Florence & Paul:

Nog 1 week dan begint jullie reis, voor ons nog 1 week dan zijn we weer thuis. Wij zullen jullie reis zeker volgen op waarbenjij. Als ons nog iets te binnen schiet qua tips zullen we ons melden. Groot gelijk dat jullie een extra dag voor Chicago hebben genomen.
    Heel veel plezier en veilige miles.

• 18 Maart 2012 - 18:51

Bianca:

Wij vinden het heel leuk om jullie te volgen dus laat ons maar op de lijst staan.
    Spannend allemaal weer.
    Voor nu een hele goede reis en succes met de laatste voorbereidingen.
    Gr Theo en Bianca

• 19 Maart 2012 - 03:37

Betty & Gerard:

Ook vanuit Australië gaan we jullie in de gaten houden. Reken daar maar op! Een goeie start en een heerlijke reis gewenst.

• 19 Maart 2012 - 04:18

Willem:

Prachtig weer, lekker meegenieten met jullie waarschijnlijk weer prachtige reis. Leuk ook alle stars rondom de verhalen. Geeft je gelijk zo'n USA gevoel. Alvast een goede vlucht gewenst.

• 19 Maart 2012 - 08:57

Diny En Erik:

ha lieve luitjes,

het aftellen is dus weer begonnen, hoop dat jullie net zo genieten als vorig jaar. .......en we blijven jullie zeker volgen.

Heel veel plezier en geniet ervan.
    Kijk uit naar jullie reisverslagen.

groetjes en goede reis

diny en erik

• 19 Maart 2012 - 10:07

Theus En Sylvia:

Hoi Eric en Lida,

Wat een mooie en spannende reis gaan jullie maken.
    Wij wensen jullie ontzettend wel plezier, geniet er lekker van en we volgen jullie.
    Lieve groetjes van ons

• 19 Maart 2012 - 10:40

Petra En Johan:

Hi luitjes, nou wij gaan jullie weer volgen en wachten met een grote glimlach op jullie hilarische verslagen!! Have fun en enjoy!!!!

• 19 Maart 2012 - 11:56

Shirley & Sander:

Succes met de voorbereidingen en alvast een goede start van de reis! We houden jullie op de hoogte van eventuele spannende ontwikkelingen aan deze kant van de oceaan... :)

• 19 Maart 2012 - 14:41

Ellen&Michael:

Wat een ontzettend mooi voorruitzicht. Geniet er weer van en we gaan jullie volgen. Veel plezier en doe voorzichtig. Dikke kus vanuit Hillywood

• 24 Maart 2012 - 20:27

Hans En Anita :

Hoi Eric en Lida,
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe en zullen het verslag zeker gaan volgen. Enneeeh, doe wel voorzichtig met dat slagschip :=)

• 25 Maart 2012 - 11:21

Ma Romijn:

Hallo lieve kinderen als ik dit schrijf zitten jullie nog in het vliegtuig geniet van de extra dag in Chicago voor dat de grote reis gaat beginnen wat zullen jullie weer genieten gr uit de Bilt

• 25 Maart 2012 - 17:14

Arnoud:

Nou de grote dag is weer aangebroken,ik hoop dat jullie een veilige reis hebben naar Chigago en een beetje uitgerust aankomen maar dat zal wel niet,de reis zal best vermoeiend zijn dus een dagje extra daar kan geen kwaad.Het huis zal best mooi en groot zijn wat jullie krijgen en dan kan de tocht der tochten weer gaan beginnen.We gaan jullie zeker weer volgen dat blijft altijd leuk en leerzaam.Nou luitjes ik hoop dat dit begin van jullie reis heel goed begint en de maand erop elke dag weer een hele mooie dag is,geniet ervan.Liefs en groetjes Arnoud Xxx