Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Seaworld - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Seaworld

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

11 April 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Om 8.00 uur water en stroom afgekoppeld om bijtijds naar Seaworld te gaan. We waren daar om 8.30 uur; het was ook maar 12 km van de camping verwijderd. Het was al aardig druk, maar hadden vrijbaan bij de kassa. De kaarten waren $ 85 per stuk, een hap geld, maar zeker de moeite waard. Je kon de kaarten gratis updaten voor nog een dag extra in het park. Je moest dan wel even naar ander loket met je paspoort. De kaarten werden op naam gezet, slecht voor de zwarte handel, dus morgen nog een dag Seaworld. Het park ging precies om 9.00 uur open en wij liepen gelijk naar de Dolfijnen toe, die gevoederd gingen worden door mensen die $ 300 hadden neergelegd. Het was wel bijzonder en wat een lieve beesten. Ze zwommen steeds langs ons heen en ik zover als ik kon probeerde ze te aaien. Maar ja, voedertijd en ze bleven in de buurt van de mensen met de vis geef ze eens ongelijk. Na het eten gingen ze lekker rond spartelen en capriolen uithalen en ze kwamen weer in onze buurt. Nou ik heb uiteindelijk 4 keer kunnen aaien en Lida ook. Wat een bijzonder moment was dat en wat een gladde huid hebben ze. Een super mooi moment. Daarna gingen we de shows af allereerst de dolfijnenshow en dan de orka’s. Het is zo mooi en bijzonder wat die beesten uithalen werkelijk prachtig om te zien. Ook de show met de zeeleeuwen was leuk om te zien. Je hoefde nergens in de rij te staan; het zijn grote stadions waar ze de shows geven. Daarna nog door de watertunnel waar de haaien over je heen zwemmen, de stingray’s aaien, de show in het theater met acrobatiek en dans heel mooi. Ook het aquarium was heel erg mooi en de vele kleuren van de vissen. Morgen gaan we de rest bekijken, want er zijn nog wat attracties die wij nog willen doen, waaronder een soort python maar dan groter. En natuurlijk gaan we de dolfijnen nog een keer proberen te aaien. Ik heb nog de wedstrijd Ajax – Heerenveen bekeken en was natuurlijk super tevreden met de uitslag en wat de anderen hebben gedaan. We zijn ook nog in een Outlet geweest van alle bekende merken en ik kan je melden, dat we niet met lege handen zijn thuis gekomen. Zo lekker koffie en een borrel gaan we weer tevreden zzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzzz

• 12 April 2012 - 07:40

Johan En Petra:

Goedemorgen luitjes,

Eric allereerst van harte weer met Ajax!!! En wat een mooie foto's weer ;)))
    Zoals alles in Amerika is dit park dus ook Hughes !!!!
    Twee dagen nodig dat doen ze goed.
    Zo te lezen komen ook de meiden straks thuis niets te kort en zijn hun wensen ingewilligd .
    Niet te veel verklappen hoor anders komen ze met steeds meer lijstjes hihihihi.

Geniet zo van jullientweede dag in seaworld en morgen zien we de dolfijnen foto's wel!!!

Kus uit Bilthoven xxx