Laatste dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Laatste dag Orlando - Reisverslag uit Orlando, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Laatste dag Orlando

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

12 April 2012 | Verenigde Staten, Orlando

Opnieuw zijn wij naar Seaworld gegaan om nog een aantal dingen te zien. Nog een keer met de Dolfijnen te spelen en in een aantal attracties te gaan. We wilden een keer in de Manta en in de Kraken, twee hele grote rollercoasters. Als eerste in de Manta voor ons was dit de ergste althans, dat dachten wij. Toen wij dit hadden overleeft, je gaat zitten en dan word je voorovergebracht in een liggende stand en zo ga je de baan over. Je kijkt als het ware naar beneden. Moeilijk (kijk op Youtube). Daarna een makkie de Kraken, nou dat viel vies tegen. Hij ging sneller, was hoger, ging door tunnels en hij was langer. We hebben de foto’s niet genomen. Ik herkende mijzelf niet eens meer en Lida was een andere vrouw op de foto, waar ik niet mee wil ruilen. Dan maar een bakkie koffie met een lekker broodje erbij. We gingen weer naar de dolfijnen en hadden weer geluk met het aaien. Wat een lieve beesten. Nog naar Antartica het leven op de pool. Een ijsbeer lag lekker te slapen, een paar Beluga dolfijnen groot wit en de walrus was heel actief tegen de ruit met de mensen bezig. Als laatste nog in de uitkijktoren geweest en we kunnen het park met veel tevredenheid verlaten. We gaan op weg naar Old Town, dat vlakbij de camping ligt en van horen zeggen leek het ons wel leuk. Twee staten met een oud uiterlijk en alleen maar winkeltjes. Het zag er gezellig uit alleen was het er niet druk. Paar keer per week paraderen hier oude auto’s doorheen en er is een soort kermis omheen. Eigenlijk moet je hier s’ avonds doorheen dan is het nog leuker. Maar vanavond hebben we andere plannen een dinnershow bij Al Capone dus dat belooft nog wat we hebben er zin in.
Nou we komen net terug van de dinnershow en ik kan je melden niet doen.De show was wel grappig maar het eten was superslecht, koud en niet lekker. Ik moest bijna nou ja je weet wel naar het toilet heb ik nog nooit gehad. We zijn weer in de camper en gaan morgen richting het noorden naar Daytona Beach .

• 13 April 2012 - 03:22

Willem:

Nou,jullie hebben je wel vermaakt zeg. En natuurlijk alsnog gefeliciteerd jarige!! En wat een nieuws....we hebben het artikel even gedownload en kunnen het hier ook wel even nhet Utrechts Nieuwsblad plaatsen, wereld nieuws. Ben benieuwd wat er nog allemaal meer gaat komen. Nog een dagje werken en dan mag ik ook een weekje weg. De tablet mee, ze zullen in Drente toch ook wel wifi hebben.?

• 13 April 2012 - 06:05

Johan En Petra:

Hi Lida,

Jij gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!! Waren jullie een dagje te vroeg met vieren? ;)
    Geniet er lekker van en dan drinken wij er vanavond een borrel op!!
    Ik ( Petra) vlieg zo naar Genève om het weekend heerlijk met Daan te zijn.
    Gaaf dat jij ook die achtbanen of wat het ook zijn in ging dat zou ik nooit durven .
    Geniet lekker enne Eric tuurlijk jij ook de felicitatie's van ons!!

Kus xx

• 13 April 2012 - 06:16

Annette:

Happy Birhtday to you, Happy birhtday to you, Happy Birthday dear Lida Happy Birhtday to Youuu
    en wat een belevenissen weer! Geweldig

Zo laaste dag werken en dan lekker weekend!! Nick & Veer gaan morgen hun spullen verhuizen, flat is mooi geworden!! Gisteren met Jeff weer inkopen gedaan voor zijn huisje!! Dus druk druk maar wel leuk om te doen.
    Lida & Eric een gezellige dag en veel plezier in Daytona Beach

Knuffels van de Engeltjes

• 13 April 2012 - 06:36

Astrid:

Gmorgen vanuit Nederland
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lida hoop dat je vandaag een leuke dag hebt maar dat komt zeker goed.
    Leuk hoor jullie reisverslag te lezen ritueel van dag hahaha.
    Wel vrijdag de 13 de vandaag dus doe voorzichtig!!!
    Groetjes uit Nederland
    Marcia, Astird en Tim xxx

• 13 April 2012 - 08:32

Jeffrey:

Hallo daar, als eerste hiep hiep hoera voor lida....!!!!! En Eric jij ook gefeliciteerd...!!!!

Geniet nog steeds dagelijks leuk mee van jullie avonturen en voor echt lekker eten weten jullie wel waar je moet zijn zijn hè.....!!!!!!;-)

Gr. Uit Nederland

• 13 April 2012 - 08:37

Tamara:

Gefelicteerd met je verjaardag!
    Volgens mij geen straf om het daar te vieren, zo te zien is het heel lekker weer daar:)

Heel veel plezier nog!

x Tamaar

• 13 April 2012 - 09:19

Martin:

Hoi Lida,

Van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Je zal wel een lekker ontbijtje op bed gehad hebben van Eric. Het moet weer een hele belevenis zijn daar. Ik denk dat Eric zijn vijver groter gaat maken om er een paar dolfijnen in te doen!!!!!! Met Ajax gaat het ook goed dus het kan niet beter!!!

Heel veel plezier nog daar!!!!

Gr. Martin en Sylvia

• 13 April 2012 - 09:33

Linda De Vries:

Het is zo leuk om jullie reisverslagen te lezen...jullie vermaken je weer opperbest;-)
    Maar ik bericht natuurlijk om Lida te feliciteren met haar verjaardag...GEFELICITEERD!!!!!!
    Fijne dag en een verdere vakantie!

Liefs uit Vianen

• 13 April 2012 - 09:36

Stephanie:

Hoi mam, gefeliciteerd met je verjaardag!! Vond je je cadeautje leuk? xxxx

• 13 April 2012 - 10:43

Kelly:

Hoi Mam!

gefeliciteerd met je verjaardag!
    Vond je het cadeautje van mij en peter ook leuk?
    Ik bel je zo anders wel even!

xx

• 13 April 2012 - 17:04

Arnoud:

Hoi luitjes
    Lida van harte gefeliciteerd met je verjaardag xx,en Eric jij ook gefeliciteerd met je vrouwtje.
    Maak er op je verjaardag maar weer een speciale dag van,zwemmen met de dolfijnen b.v.
    Nou aan de pret zal het zeker niet liggen in zo n mooi land,dus genieten maar,liefs en groetjes Xxx