Lekker de zon - Reisverslag uit Pocatello, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Lekker de zon - Reisverslag uit Pocatello, Verenigde Staten van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Lekker de zon

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

13 April 2013 | Verenigde Staten, Pocatello

Op naar het zuiden waar de temperaturen stijgen tot zeker boven de 10 graden. Op naar de groene weiden van Pocatello klinkt bekend in de oren. O nee, ik ben abuis Pocatello is geen Proseco. Proseco is een lekker wijntje waar ik wel raad mee weet. Wat hebben ze daar te doen? Nou niet veel. Het is een tussenstop net voor Salt Lake City, waar we morgen heen gaan. In Idaho kijken ze niet zo nauw met de natuur. Het vuil ligt langs de kant van de weg. Bij bedrijven is het op het terrein één grote bende. Heel anders met de staten, die we al bezocht hebben. Na een relaxte rit langs de Rockies, we komen er maar niet van af, komen we net na tweeën op de Koa-camping in Pocatello aan. Toch wel een aardig groot stadje in Idaho. Toch zijn de Koa campings altijd goed verzorgd, schoon en vriendelijke eigenaars. Hier kunnen we weer propaangas laten vullen. Want de tank is aardig leeg gestookt de laatste weken. Hier hebben ze ook gigantische winkelstraten met grote supermarkten en eettenten alles bij de hand. Zelfs een autowasserette ook voor campers. Ik pak de mogelijkheid aan om het blubber, wat inmiddels zand is geworden, eraf te wassen. Het leek wel of wij of road hebben gereden in de bossen van Amerika en Canada. Daarna de vriezer bijgevuld en naar de camping terug gereden. Op de camping lekker poosje in de zon gezeten met een wijntje en chippie. Heerlijk die zon! Lida had zelfs een kopje soep en broodje hamburger geserveerd aan de picknicktafel. Weg met de sneeuw en leve de zon!

• 13 April 2013 - 09:10

Johan En Petra:

Hi there, jajahaha, Lida het is zover Sara;)) Namens ons allemaal van harte gefeliciteerd!!!!!!!! Eric maakte al wat toespelingen in zijn dagboek maar dat vergeten wij echt niet;). Hij heeft toch wel de slingers opgehangen in de camper? Ben je verwend met kado's dan wel te verstaan? Hier ook de lente in het land je voelt het gewoon beginnen heerlijk!! Morgen 20 graden moet niet gekker worden. Wij nemen vanavond een prosecco op Lida haar verjaardag en proosten op een weer goed gezellig en bovenal gezond jaar!!!!!
    Groetjes en knuffel uit Bilthoven xx

• 13 April 2013 - 10:17

Ma:

Hiep Hiep van harte gefeliciteerd met je ......verjaardag maakt er een top dag van.
    Fijn dat het weer beter word bij jullie hier wil het niet vlotten vanmorgen vroeg regende het weer maar we blijven hopen komt goed. Nou geniet van je verjaardag ik neem er ook een glaasje op groetjes liefs dk ma

• 13 April 2013 - 11:45

Astrid:

Hoi vakantiegangers,
    Van harte gefeliciteerd met je verjaardag Lida en welkom bij de club van 50 jarige.
    (Wat zien we er nog jong uit he) hi hi
    Leuk hoor on jullie verslagen weer te lezen elke ochtend.
    Het weer wordt gelukkig ook weer wat beter bij jullie las ik net.
    Hier ook het voorjaar eindelijk in aantocht. Morgen 22 graden met zon

• 13 April 2013 - 12:59

Annette :

Goodmorning!
    Happy Birthday, happy Birthday, happy Birthday to you!!! Lida van harte gefeliciteerd! Met je zo jonge leeftijd!! Wordt voor jullie vandaag een prachtige dag!! Geniet ervan.. Nick trouwens kampioen geworden hop naar de hoofdklasse!! Dus gisteravond een heel gezellig feestje gehad!! Veel plezier in Salt lake City en tot morgen!! Groetjes en een dikke kus van ons alle uit De Bilt!!

• 13 April 2013 - 14:20

Kelly:

Hee mam, gefeliciteerd met dit mijlpijl hahahaha. Gefeliciteerd en hoop dat je vandaag een zonnige dag heb. Na 7 uur van de afdeling af te zijn ben ik weer fanatiek aan het werk, vanavond maar vroeg me bedje in. Veel plezier en we spreken elkaar! xx

• 13 April 2013 - 15:01

Willem:

Ja, dan kan ik niet achterwege blijven. Lida, van harte gefeliciteerd. En Eric, jij ook natuurlijk. En alweer zo'n geweldige trip aan het maken samen. Dat er nog vele mogen volgen. Hier begint het schilderweer lekker op gang te komen. We zullen wat verf voor je bewaren. Als je de KOA in Salt Lake opkomt recht vooruit in de linker rij staat een echtpaar met een australische sheepdog. Doe hem de groeten.Ben benieuwd of hij de foto's heeft ontvangen die ik hem heb gestuurd. Americans, out if sight,out of hart.
    Lekker de hottub in daar. Groeten.

• 13 April 2013 - 18:38

A.v.meeteren.:

lida gefeliciteerd met je verjaardag. ik zou zeggen plak er nog maar 50 jaar aan toe. leuk om jullie verslagen te lezen. groetjes ineke en andries.

• 13 April 2013 - 22:22

Erik Carla:

Hoera Hoera Hoera!!! Lida van harte gefeliciteerd mooie leeftijd hoor! We missen alleen nog de foto met de Sara naast de camper. Maar ja mijn maat had natuurlijk geen tijd om deze op te zetten, hij moet eerst een voetbalstekkie vinden voor de topper van morgen. Eric ook jij van harte en een mooie wedstrijd morgen! Het zijn weer super verslagen en foto's genieten hoor en nu een borrel proost. xxx
    Groetjes van ons 4 uit Woerden PROOST XXX.

• 13 April 2013 - 22:36

Kees, Claudia En De Kids:

Hieperdepiep hoera!!!

Nu wel gefeliciteerd met je 50e verjaardag!
    Nog een hele fijne dag toegewenst.

Lieve groetjes van ons allemaal
    Xxx

• 13 April 2013 - 23:26

Hans:

Gefeliciteerd met je verjaardag ik wens jullie nog een fijne vakantie groetjes Hans Bep en kinderen

• 14 April 2013 - 00:10

Arnoud:

Hoi luitjes,Lida nog van harte gefeliciteerd met je 50ste verjaardag,en hoop dat jullie er een mooie dag van hebben gemaakt.
    En geniet van het heerlijke glaasje wijn,proost.
    En wat zal de camper weer glimmen,geniet er van,liefs Xxx

• 14 April 2013 - 09:19

Ron Braakman:

Lida van harte met je 50e verjaardag, je ziet er nog heel jong!!!uit.
    Nog heel veel plezier Ron en Jac.