Een paar dagen voor onze reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Een paar dagen voor onze reis naar Nieuw Zeeland - Reisverslag uit De Bilt, Nederland van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Een paar dagen voor onze reis naar Nieuw Zeeland

Door: Eric

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

30 Maart 2014 | Nederland, De Bilt

Nog een paar dagen voor ons vertrek naar Down Under Nieuw Zeeland. Wij vertrekken op donderdag 3 april vanaf Schiphol om 15.30 uur met Emirates naar Dubai. Het vliegtuig waar wij de hele reis mee vliegen is het grootste passagiersvliegtuig. De Airbus 380-800 met twee verdiepingen met Business en VIP-class en waar wij zitten Economy class. Met zijn 555 passagiers en 24 meter hoog en 73 meter lang een aardig vliegtuig. Onze eerste stop in Dubai wordt gelijk een hoogtepunt met een klim naar de Burj Khalifa de wat…. de Burj Khalifa het hoogste gebouw ter wereld. Met zijn 828 meter een aardig klimmetje maar wij komen niet zo hoog. Op de 124e verdieping is het observatie deck daar mogen wij eruit. Verder gaan nog wat dingen bekijken en proeven. Na twee dagen Dubai vliegen wij naar Auckland NZ waar wij na een overnachting in een hotel de camper gaan ophalen. Dit jaar een kleintje tot onze beschikking een type VW Crafter of Ford. NZ bestaat uit twee eilanden het Noorder- en Zuidereiland. Het is 1600 km lang en ongeveer 4 keer Nederland. Dus dit keer geen 7000 km maar een stukje minder. Wat wij gaan doen in NZ gaan jullie t.z.t. lezen en wij beleven. Daarna gaan wij van NZ naar Sydney en daar zijn wij 4 nachten. De reis zet zich voort naar Bangkok waar wij 5 nachten zijn.
Lida en ik hebben er veel zin in en denken weer een mooie reis te gaan maken. Verder hopen wij, dat vele reisgenoten de lezers van ons dagboek dit met ons gaan mee beleven. Wij zullen daarom ons best doen om mooie dingen te gaan bezoeken. Verder staan wij natuurlijk open voor reacties en tips ofschoon wij er al vele hebben gehad.

• 30 Maart 2014 - 13:17

Arnoud:

Hoi luitjes

De vooruitzichten zien er nu al helemaal top uit.
    De eerste belevenis met het grootste vliegtuig lijkt mij al een sensatie,en dan ook nog het hoogste gebouw ter wereld bezoeken,nou jullie vakantie begint dus al goed hahaha.
    Ben nu al benieuwd naar al jullie verhalen.
    Vanmiddag eerst nog gezellig met zijn allen samen zijn om alvast de verjaardag van Kelly te vieren.
    Ik wens jullie een hele mooie vakantie toe.
    Liefs en een veilige reis,tot schrijfs Xxx

• 30 Maart 2014 - 14:53

Johan En Petra:

Hi Eric en Lida,

Helemaal leuk om vandaag al het eerste mailtje weer te ontvangen. Is toch altijd een leuk verhaal zo s' morgens bij het krantje. Jammer dat we elkaar niet treffen in Dubai wij komen vlak achter jullie aan. Het klinkt allemaal fantastisch en we gaan jullie dan ook met groot plezier weer volgen!!
    Tot vanmiddag idd !!

• 30 Maart 2014 - 16:32

Koos De Heer:

Nou we hebben de site gevonden hoor, en ook in de RSS komt-ie binnen, zij het een beetje onvolledig. Maar we krijgen meteen bericht als jullie er iets op hebben gezet, dus we kunnen alles volgen.

Goede reis en veel plezier!

Koos en Stefan

• 31 Maart 2014 - 09:49

Veronique:

Goedemorgen,

Wij gaan jullie verhalen zeker bijhouden! Een hele hele fijne reis gewenst en ik kijk uit naar de verhalen :-)
    En vooral benieuwd naar Do's en Don'ts van Dubai en Bangkok voor onze trip ;-)

ENJOY!!

Liefs Veer

• 02 April 2014 - 05:14

Jolanda En Roberto Veenker:

Goede morgen,

Had al een berichtje gestuurd op Facebook om op deze site mee te kunnen kijken, maar je hebt de site gewoon open staan, zonder wachtwoord, dus dat wordt lekker gluren bij de buren (kennissen).
    Hele goede reis en geniet er lekker van. Het leven bestaat niet alleen uit hard werken, maar van hard werken kun je je eigen ook wel eens wat moois geven. Gr.

• 02 April 2014 - 09:16

Kelly:

Hee pap & mam,

Morgen is het dan weer zover! Ik ben benieuwd wat jullie nu weer gaan beleven in de nu nog nieuwe landen.
    X kelly

• 02 April 2014 - 15:16

Diny En Erik:

Hallo luitjes,

Nog 1 nachtje slapen en dan is het al weer zover.....de volgende reis kan beginnen.
    We wensen jullie heel veel plezier en dat jullie maar mogen genieten van al het moois wat er weer te zien en beleven valt.
    We kijken weer uit naar jullie verslagen en belevenissen.

Enjoy en have fun.....

Goede reis en tot over een paar weekjes.

Liefs diny en erik

• 02 April 2014 - 17:22

Betty & Gerard:

Wordt weer een mooie rondreis!
    Uiteraard gaan we jullie weer volgen en jullie verhalen lezen.
    Groeten vanuit Surabaya Indonesië

• 03 April 2014 - 00:25

Fam. Wassenaar:

Eric, Prettige reis gewenst.

• 03 April 2014 - 07:51

Michael&Ellen:

Hoi hoi,
    Vandaag gaan julie een reis maken om ect nooit te vergeten. Genieten jullie ervan en zijn benieuwd naar jullie reisverhalen. Veel plezier dikke kus en knuffels vanuit Hillywood xxx

• 03 April 2014 - 08:36

Annette:

Goedemorgen!!!
    En hele fijne reis!! Wordt vast weer een mooie reis!! Een hele dikke knuffel!