Lekker dagje ontspannen - Reisverslag uit Lijiang, China van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Lekker dagje ontspannen - Reisverslag uit Lijiang, China van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Lekker dagje ontspannen

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

02 Mei 2015 | China, Lijiang

Om 07.30 uur was het tijd voor de Thaj Tsji les door onze gids Steven. Het had die nacht flink geregend en ik hoopte dat het niet doorging. Maar het was al weer droog en gingen met zijn allen naar het dak van het hotel. Iedereen was aanwezig en de les begon. Met simpele oefeningen begon het gevecht om de houten Klaassen soepeler en ontspannend te maken. Nou kan ik maar een ding tegelijk, maar ik moest mijn voeten en handen er ook bij gebruiken. Het zag er volgens mij niet uit en was blij dat de les voorbij was. Daarna zijn we lekker gaan ontbijten.

Vervolgens op de kamer gebleven om mijn verhaaltje te schrijven. Wij moesten om 12.00 uur uit checken, omdat wij vanavond het vliegtuig pakken om naar Lijiang gaan. Nadat wij de koffers op een kamer hadden gezet, zijn wij heerlijk in het park gaan wandelen. Vervolgens zijn wij naar Sachuan Tower Of China gegaan. Een toren waar je een uitkijk hebt over de stad. De snelle lift bracht ons naar het observatie dek op zo’n 218 meter hoogte. Ik wist niet dat Chengdu zo groot was, maar er huisvest zo'n 12 miljoen inwoners. Lekker weer met de groep in de Pizzahut gegeten. Om vervolgens rond 19.00 uur te worden opgehaald richting vliegveld. Wij vlogen om 21.45 uur met Air China en na een paar kuilen in de weg en nog een paar stoepranden te hebben geraakt, kwamen wij rond 23.15 uur aan in Lijiang. Het busje stond al klaar. In het hotel nog even onze meiden gesproken vielen we lekker in zzzzzzzzzzzzzz

• 02 Mei 2015 - 20:14

Ma :

Hallo lieve kinderen
    Ik lees het al jullie genieten met volle teugen maar je moet geen hoogte vrees hebben pfff wat een hoogte
    maar zal wel heel prachtig zijn als je zo op de stad beneden kijkt.Hier nu vandaag ook lekker weer maar dat werd ook tijd.Nou lieve kinderen tot schrijfs maar weer Liefs uit De Bilt ma

• 02 Mei 2015 - 20:29

Stepanie En Stephan:

Lieve pap en mam, lekker een wat rustigere dag gehad vandaag! Konden jullie lekker even bijkomen en alle mooie bezichtingen laten zinken van de afgelopen week! Alweer op de helft, we zijn benieuwd naar jullie komende verhalen en foto's xxx