Laatste dagen Australië - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Laatste dagen Australië - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Laatste dagen Australië

Door: Eric en Lida

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

08 April 2016 | Singapore, Singapore

Woensdag 6 apr

Vandaag niet veel op het progamma. De camper inleveren en ons vermaken in de lagoon van Cairns. De koffers werden tevoorschijn gehaald, netjes gevuld en alles weer strak en gevouwen. We reden vroeg weg naar de lagoon van Cairns. Het was bij de haven in het centrum gelegen. De lagoon is een stuk afgeschermd strand. Waar we geen last hebben van welk dier dan ook. De koffie werd weer gedronken, de lunch genuttigd en lekker gezwommen. Terwijl de temperatuur de 32 graden aantikte, genoten wij van onze zeer rustige dag. Rond 15.00 uur naar ons hotel gereden om de koffers daar vast neer te zetten. Daarna de camper ingeleverd. Behalve, dat ik de achterklepspiegel had afgebroken bij het stellen ervan en tegen een paaltje was gereden was er niet veel aan de hand. Daar we ronduit goed verzekerd waren, deden ze daar niet moeilijk over. Er zaten immers al wat beschadigingen op de auto dus geen probleem. De taxi bracht ons terug naar het centrum waar wij aldaar de uurtjes doorbrachten. De maaltijd werd genuttigd in het foodcourt in de avondmarkt. Daarna naar het hotel gewandeld en de rest van de avond door gebracht op het balkon en in de kamer. Morgen ontbijten en weg naar Singapore. Wij vliegen om 13.00 uur en komen aan om 18.00 uur.

Donderdag 7 apr

Vanochtend het slechtste ontbijt gehad ever. Wat een blamage was dit. We kregen twee sneetjes oud brood met een pakje jam, waar de aardbeien op het laatste moment uit zijn ontsnapt. De hotelkamer was al niet zo, douche en toilet op de gang om samen te delen met anderen. De drangers van de deuren klapten hard dicht. Geen aanrader! Vandaag de verhuizing naar Singapore. 3 uur wachten op vliegveld en 6 uur vliegen maken, dat de dag niet veel bijzonder is. We kwamen keurig op tijd in Singapore aan en een uur later zaten we in het hotel. Wat een akelige mensen zijn de douaniers van Singapore. Er kan geen lachje vanaf en snauwen de mensen toe. Heel anders dan in Australië, deze waren aardig en vroegen hoe we het hadden gehad. Dat Singapore indruk maakt hadden we al door tijdens de taxirit. De vele mooie gebouwen en de skyline maakten indruk. Eerst wat eten en om de hoek van het hotel was een groot winkelcentrum. Daar was ook het metrostation gelegen. Voor morgen weten we gelijk welke kant we op moeten. Het hotel is simpel maar van alle gemakken voorzien.

• 08 April 2016 - 06:42

Ma Romijn:

Hallo wat fijn dat alles is goed gegaan en nu heerlijk nog een paar dagen in Singapore om heerlijk een beetje rustig aan de doen en toch ook nog mooie dingen te zien.Weer mooie foto,s prachtig uitzicht uit het hotel over de stad nog fijne dagen en tot snel liefs uit De Bilt Ma

• 08 April 2016 - 06:43

Diny:

Hallo lieve luitjes,

Wat is het weer omgevlogen, zowel voor jullie als voor ons.
    We hebben genoten van jullie reisverslagen. Geniet van de laatste dagen in Singapore .
    En een hele goede vlucht terug.

Groetjes Diny en Erik

• 08 April 2016 - 07:38

Harry En Dinie:

Wat een mooie foto's steeds, het is echt schitterend daar. Nog een paar dagen genieten voor jullie terug vliegen en veel plezier nog!! xX

• 08 April 2016 - 08:40

Martin Baas:

Relax nog een paar dagen in Singapore en dan is dit mooie avontuur weer voorbij.

Gr. Martin

• 08 April 2016 - 08:55

Kees:

Het is weer voorbij gevlogen! Nou geniet van jullie laatste paar vakantiedagen daar en zie jullie gelukkig volgende week weer. Gr. Kees xx

• 08 April 2016 - 11:19

Madeleine:

Weer iedere ochtend genoten van jullie verhalen. Geniet nog even van jullie laatste daagjes van deze vakantie en goede reis terug.xxx

• 08 April 2016 - 11:33

Alice:

Dag allebei,

Een heel goede reis terug naar huis gewenst. Dank voor jullie mooie reisverhalen waar ik van mocht genieten.

Vriendelijke groet,
    Alice

• 08 April 2016 - 12:02

Johan:

geen peuken op straat gooien van de sigaren........ dat is een dure hobby daar haha. veel plezier de laatste dagen en tot snel. Greetz Johan

• 08 April 2016 - 13:22

Ada:

Wat heb ik weer genoten van jullie verslagen en mooie foto's.
    Goede reis terug, tot volgende week.

• 08 April 2016 - 14:18

Arnoud:

Hoi luitjes
    Nou nu nog effe lekker genieten van jullie laatste dagen in Singapore.
    De verhalen en de foto's waren ook dit jaar weer geweldig.
    Een hele goede en veilige reis terug naar huis en spreek jullie gauw weer.
    Liefs xx

• 08 April 2016 - 21:15

Betty En Gerard:

Was leuk jullie weer te volgen.
    Goeie reis terug en tot gauw.