Laatste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Laatste dag in Singapore - Reisverslag uit Singapore, Singapore van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Laatste dag in Singapore

Door: Eric en Lida

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

12 April 2016 | Singapore, Singapore

Laatste dag in Singapore bestaat uit de kamer verlaten en lekker luieren. Dankzij een programmetje op de ipad kan ik inloggen op mijn Ziggo-abonnement en gewoon Fox sport bekijken en zo mijn clubje volgen. Om 10.00 uur gaan we ontbijten in het winkelcentrum om de hoek. We hebben vandaag maar een ding op het progam. We gaan de Singapore flyer bezoeken. Het is een reuzenrad van 165 meter hoog en is het grootste reuzenrad van de wereld. Een rondje duurt ongeveer 35 minuten en het uitzicht over Singapore is geweldig. Het zicht is niet helemaal helder, maar dat is het hier zelden. De broeierige warmte met de hoge vochtigheid is hier debet aan. Gelukkig zijn de cabines gekoeld en de drukte valt mee. Na het leuke rondje willen nog even door botanische tuinen lopen, maar na 100 meter gauw weg. De warmte wordt ons te veel en raken verhit. Ach we zijn er geweest en gaan gauw richting strand. Daar blijven we de rest van de dag. We hadden gauw een plekje in de schaduw gevonden en lagen snel in het water. Het gaf ons niet echt verkoeling, omdat het water lauw was. Maar de rest van de dag lekker rustig aangedaan. Rond 18.00 uur gingen we eten en daarna terug naar het hotel waar onze koffers nog waren. We hebben onze tropenkostuums omgeruild voor onze Hollandse kleren. De terugreis van 13 uur gaat beginnen en hopen morgenochtend om 07.00 uur weer op Nederlandse bodem te staan.

Dank jullie wel voor de leuke reacties en hopen dat jullie het leuk hebben gevonden.

• 12 April 2016 - 08:29

Johan&Petra:

Hoi Eric en Lida,
    Welkom thuis, goede vlucht gehad( heb jullie inmiddels gesproken) en vandaag weer aan het werk!
    Wel zonneschijn hier al ligt de temperatuur stukje lager ;)
    We gaan de verhaaltjes weer missen en vonden het leuk om jullie weer te volgen!!
    Benieuwd waar de volgende reis heen gaat. Spreken elkaar snel weer !!
    Groeten xx

• 12 April 2016 - 09:28

Kees:

Hoi Eric en Lida, wekom thuis! En ja ik heb weer erg genoten van jullie reisverslagen! Tot gauw. Liefs, kees

• 12 April 2016 - 17:58

Henk En Brigitta:

Hoi Eric en Lida, we wilden jullie goede reis wensen maar begrijpen dat jullie weer veilig thuis zijn. Ook wij hebben erg genoten van de verhalen en gaan het zeker missen! Groetjes, Henk en Brigitta