Op weg naar Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Op weg naar Revelstoke - Reisverslag uit Revelstoke, Canada van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Op weg naar Revelstoke

Door: Eric en Lida

Blijf op de hoogte en volg Eric en Lida

24 Mei 2017 | Canada, Revelstoke

Vandaag een vol progamma op de route naar Revelstoke 188 km noordwaarts. Eerst zijn we naar Alan Brooks natuur center gegaan en daar een wandeling gemaakt. We hadden een mooi uitzicht over de stad Vernon met zijn drie grote meren. Tijdens de loop kwamen we drie bosmarmotten tegen, die in de zon op de rotsen lagen te genieten van het weer. Daarna zijn we naar de oudste Ranch van Canada gereden genaamd de O’Keefe Ranch. Deze ranch bestaat dit jaar 150 jaar. Het is niet meer in bedrijf als ranch, maar als museum waar de tijd heeft stil gestaan. Het huis waar de Fam. O’Keefe heeft gewoond, is nog in de originele staat. Veel landbouwmachines, die ze toendertijd hebben gebruikt. We konden goed zien hoe de cowboys hebben geleefd. Tevens was er de General Store ingericht met veel spullen uit die tijd. Het was de moeite waard en super leuk om te zien. Onderweg naar Revelstoke kwamen we Grazy Creek Falls tegen. Een waterval, die met veel geweld naar beneden raast. Boven de waterval hebben ze in 2004 een mooie houten hangbrug gemaakt. Als je op een van de vele uitkijkpunten staat, voel je de kou en de nevel van het bruisende water. Het laatste stukje naar Revelstoke ging door de bergen met links en rechts de stromende rivieren. Op de camping aangekomen, zien we de besneeuwde toppen van de Rocky Mountains. Morgen naar de Revelstoke Dam en natuurlijk Ajax kijken op de camping. Het wifi-signaal heb ik getest en goed bevonden. Ik kan niet wachten!

• 24 Mei 2017 - 09:26

Kelly:

Goed dat je de camping hebt uitgezocht voor de wifi signaal.
    Fijne wedstrijd vanavond, ik heb je trui al uit de kast getrokken.
    Obie hijs ik vanavond in de shirt.

xx

• 24 Mei 2017 - 12:52

Johan&Petra:

Hi there,

Wat een geweld dat water zeg!!!! Leuk om dat op film te zien. Ook wij verhuizen vandaag vanuit de bergen naar de kust om een leuk plekje uit te zoeken voor de match!! Zal vast een Engelse pub worden ;)
    Prachtige foto's weer en leuk om te lezen. Fijne wedstrijd !!!
    Kus van ons x

• 24 Mei 2017 - 21:30

Ma R:

Hallo Eric en Lida wat weer een mooi verhaal en prachtige foto,s dat water dat met geweld naar beneden komt geweldig wat een mooie reis maken jullie en natuurlijk naar Ajax kijken hoop dat het goed te zien is bij jullie en dat ze winnen natuurlijkmaar nu staat het 0-1 jammer maar maar ze hebben nog even ik stop gr uit de Bilt liefs Ma