Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu Coffs Harbour - Reisverslag uit Coffs Harbour, Australië van Eric en Lida Romijn - WaarBenJij.nu

Coffs Harbour

22 Maart 2016 | Australië, Coffs Harbour

De foto’s van ons koalabezoek waren over geschreven op SD kaartje dus moesten we op herhaling. Omdat het dichtbij de camping was, vonden we dat geen probleem. Het zijn immers leuke beestjes. Dus op pad weer richting het Koala ziekenhuis om opnieuw de beestjes te fotograferen. Ze hadden er zin in vanochtend en het leverde mooie kiekjes op. Ook stond er op het terrein een houten villa van een gerespecteerde familie Flynt. Het huis kon je bekijken en was nog in originele staat met meubels en andere prularia. De wijngaarden lieten we links liggen. We drinken ze liever op, dan we ze in de fles stoppen. Op weg richting Coffs Harbour 200 km noordelijker. Door de vele wegwerk-zaamheden waren we te druk om op te letten, dat we de afrit naar een National Park geheel over het hoofd zagen. Nadat we eindelijk op de camping arriveerden keken we elkaar aan we zijn het NP vergeten. Tomtom erbij om te kijken waar het mis ging en conclusie niet ingevoerd. Jammer, wij gaan ook niet terug rijden met de vele opstoppingen. Het was een tropisch regenwoud. We gaan we in het noorden bij Cairns ook een tropisch regenwoud tegenkomen. Even langs de supermarkt om de inwendige mens te verwennen en terug naar de camping. Het weer wordt steeds beter hoe noordelijker we gaan. Een strakblauwe lucht boven camping. Wandelschoenen en route lopen over het strand en een vogeleiland. Er stond een harde wind en de zee was heel ruig. De surfers wachten weer op die ene golf. Wij moesten aardig klimmen om de berg op te komen, maar genieten van het uitzicht over de zee en het vaste land. Op de terugweg hoop tumult op het strand. Aantal politie- en twee ambulancewagens. Er waren twee jongens verdronken waarvan 1 overleden en de andere in kritieke toestand. Een domper. Toch weer werden wij al gewaarschuwd om niet ver de zee in te gaan.

• 22 Maart 2016 - 21:55

Jeff En Laris:

Leuk om met jullie weer mee te reizen in Aus...!!! Krijg er heimwee van..!!

• 22 Maart 2016 - 21:58

Koos De Heer:

Waar zijn nou die mooie plaatjes van die schattige beertjes?

• 22 Maart 2016 - 23:20

Annette:

Hallo daar ben ik weer!! En jullie zijn weer 200 km verder!! En jullie adoptie kind nog even gedag gezegd. En Weer mooie foto's, en zeker een dumperd als je dit zo van dichtbij meemaakt!!! Dus dan alleen maar met de voetjes in de zee!! Xxx